(^_^)

Tuesday, December 3, 2013

My 1st day for everything

Hari ni 1st day aku bngun awal after 1 month bngun lmbat . . . hahaha . . sbabnye aku da dpat keje at @#$%, KL . . arini 1st day aku bekerja . . huaa . . !! sngat neves . . xtau perception dorg kat aku . . argh..! xkesah la . . yg pnting aku keje . . since da dpat keje ni . . kne la stay at my aunt's house kt BTHO . . hehehe . . guess what . . very close to Mr. Tupai's house . . in fact . , same office with him . . hehehe . . sngat awkward nk pnggil Mr. Tupai dgn nma . . takut terpnggil abg plak . . hohoho . . officemate dont need to know i couple ngn dye . . this is private . . btw . . tech supp pn da warning aku jgn bercinta dgn bdak office mse time interview aritu . . hahaha . . bole wat drama baru ni . . "Sebenarnya Saya Awek Dia" . . xkesah la ape pon . . jnji work n relationship xboleh mix up together . .

memandangkan aku newbie lg at area KL ni . . aku takut nk bwak transport sndri . . lagi pn aku ade lesen moto je . . kt KL ni lju dorg bwak . . takut nyah . . hahaha . . da la aku tatau jln . . bole sesat smpi thun dpn ni . . hahaha . .  so kne la naik LRT . . xmo la nyusahkan my aunt . . dia pn nk g keje jgak . . so i ask she to drop me at LRT centre je . . she said "pndai ke ko nk naik LRT . . ??" . . hahaha . . aku ngaku mmg aku xpenah naik natang tu . . tp aku kna berdikari . . hahaha . . jakun giler naik natang ni . . da la laju n tnggi . . aku rse cm nk nangis je mse naik LRT . . sbab aku gayat . . hahaha . . aku pegang kuat holder besi tu . . mcm nk tercabut da . .

1st day keje kna ujan . . sejuk wey . . aku xde payung . . so aku tumpang lalu bwah celah2 payung org . . hahaha . . then kna tnggu Mr. Tupai plak . . cian dia kna ujan . . terharu aku tngok dia . . klau bole aku xmo dia susa2 g keje . . aku nk dia dok uma je . . hahaha . . amboi . . mcm kaya je aku . .

dlm ofis ni sume wat keje sndri . . aku je yg xde keje . . dduk on9 je . . tu yg bole tulis blog ni . . hahahaha . . aku dduk senyap je . . ckap pn skit2 je . . takut la . . hurmmm . . t klau aku da biasa aku brckp la ngn dorg . . lunch pn aku xkua . . xde selera la . . pagi td mse mndi aku da muntah2 . . haha . . morning sickness . . neves sngt la tu . . blik keje bru la rsa lpar gile . . da la ujan . . nk mkn kt uma mmg xde pape la . . xkn nk minum je . . hurmm . . merayap la g mcd . . nsib baik dkat je ngn uma . . xyah pkai helmet n bole . . lpas mkn seketul spicy fried chcken . . aku g mnd . . hahaha . .1st time jgak mkn mcd x abis . . sbb da ngntuk sngt . . Mr. Tupai pn aku xmsej . . sbab da trtdo . . hehehe . .

so the moral of this day is everything has first time n there is first time for everything . . dont be afraid klau ad challenges . . face it with smart style . . hahaha . . ape aku merepek entah . .

No comments:

Post a Comment